div. NP-armindale-katoomba - Reisverslag uit Narrabeen, Australië van john carbaat - WaarBenJij.nu div. NP-armindale-katoomba - Reisverslag uit Narrabeen, Australië van john carbaat - WaarBenJij.nu

div. NP-armindale-katoomba

Door: johnenilonkacarbaat

Blijf op de hoogte en volg john

24 December 2011 | Australië, Narrabeen

Hey allemaal hier weer een berichtje van ons, na een gezellige middag bij kennissen die in Coffs Harbour wonen zijn we voor bijna een week het binnenland ingetrokken.
Waar bijna geen internet en telefoon (mobiel) verbinding was, via Dorrigo NP en New-England NP kwamen we aan in het country achtige dorpje Armindale waar we een nachtje hebben geslapen.
De volgende dag door berg en dalen zijn we aangekomen in het plaatsje Uralla, vanuit hier hebben we ons voorbereid op het echte werk.
We gingen vanaf hier nog verder de bergen in om uiteindelijk uit te komen in Wollemi NP, daar was een campground genaamd Dunn’s Swamp, dat was bepaald geen luxe, geen water en stroom en een hokje met een gat in de grond voor ‘’je weet wel’’ honderd vliegen om je kop was er maar een.
Maar hier wel volgens de locals de zeldzame zwarte caccatoo kunnen spotten en weer wakker worden met een paar kangaroos naast je camper heb ook wel weer wat.
Maar helaas voor mij vond Ilonka hier een nacht wel genoeg, en vertrokken we via onverharde wegen naar de volgende bergen namelijk de Blue Mountains met de bekende rotsformatie ‘’the tree sisters’’ hier hebben overnacht in het plaatsje Katoomba.
Onze hele reis haast geen nederlanders gezien, maar je raad het al hier werd het goedgemaakt, voor,naast en achter ons hoorden we ons eigen taaltje weer, het werd een gezellige middag en avond.
Na bijna een week met je kop in de wolken, koud,klam en vochtig was het voor Ilonka echt welletjes
En bleef er nog maar een richting over en dat was naar de kust.
En daar verblijven nu op 20 km van Sydney in het plaatsje Narrabeen, ons campertje staat weer aan het strand! En het zonnetje schijnt weer heerlijk.

Vanaf deze kant willen wij iedereen hele fijne feestdagen toewensen!!!, en ons volgende verslagje zal hoogstwaarschijnlijk voor de jaarwisseling uit Sydney komen.
Greetzzzzzzzz

• 25 December 2011 - 00:28

Monique:

Merry Christmas!!!

• 25 December 2011 - 07:48

Ingeborg:

Hele fijne kerstdagen daar in het zonnige verweggistan. Jullie hebben toch wel de kerstmutsen een kunstboompje mee om ook de kerstsfeer in jullie camper op peil te houden ;)

• 25 December 2011 - 11:10

Carry:

jaaaaa hele fijne kerst en wat een heerlijke foto's weer. Hier gaat alles goed. Het is veeeeel te warm voor de tijd van het jaar. het is tussen de 6 en 9 graden overdag, met een boel regen. Maar ik vind het wat de vogels betreft wel prima, en zowieso vind ik het wel lekker. Gisteren was er wel wat zon maar vandaag 1e kerstdag, regen en mot. Mijn verste reis vandaag was busloo, ok mooi, maar geen zwarte witte of gele kakatoe's, geen springende dieren of koala's. Nog ruim 10 dagen te gaan jongens, Dat is nog een hele vakantie. bink en kimo gaan goed op een beetje oorontsteking na, maar dat heb ik er alweer bijna onder. dikke vette kerstknuffels. Ik denk vaak aan jullie en vind dat het er allemaal fantastisch uitziet. Vooral die waterval !!!!! echt prachtig. X X X

• 25 December 2011 - 13:17

Marjan En Willem:

Hoi John en Ilonka,

Allereerst zonnige kerstdagen gewenst vanuit een grauw Nederland.Geen witte kerst dit jaar,was vorig jaar wel anders.Het ziet er allemaal weer prachtig uit,vooral die watervallen zien er super uit!
    Geniet er van want voor je het weet zijn jullie weer "back home". Nog maar ff niet aan denken.
    Hier gaat alles z'n gangetje.Straks met z'n allen kerst vieren bij Ron en Jannie,gezellig.
    Gauw maar weer eens skypen.

Nou luitjes een dikke doei van ons.

Toedeloe
    Marjan en Willem xx

• 25 December 2011 - 21:54

Wilma:

Merry Christmas and enjoy your last week down under :-D

• 27 December 2011 - 06:28

Gerben Van Valburg:

Wat een geweldige verhalen en foto's.
    Hier zit de kerst er inmiddels op.
    Iedereen een paar kilo aangekomen maar verder alles goed.
    Alvast een hele mooie oud en nieuw en we zien elkaar veilig weer in 2012.

• 27 December 2011 - 15:15

Sigrid:

hoi hoi avonturies,

wat een mooie verhalen weer en mooie foto's ook.
    hopleijk hebben jullie een fijne kerst gehad? hier was het helaas geen witte hihihi.
    nu op naar de jaar wisseling en ik wens jullie dan ook een mooie tijd naar nog ff en tot hopelijk snel weer veilig en wel in nederland.

groetjes sigrid

• 28 December 2011 - 20:14

Richard En Ingrid:

Hallo John en Ilonka,
    Zo ik heb eindelijk eens de tijd genomen om jullie reisverslagen te lezen en foto,s te zien.
    Wat een gave foto's.Zijn jullie de kerstdagen goed door gekomen.John niet teveel aangekomen.
    Wij zijn de kerstdagen goed door gekomen. Kleine man weer een jaar ouder, echter is het allemaal wel wat anders verlopen als gepland.Ik heb namelijk bijna vier dagen in het ziekenhuis gelegen naar een val op 18 dec met de ATB en heb mijn ruggenwervel gebroken (stabiele breuk) 11e wervel en heb nu mijn hele romp in het gips.Maar ja het gaat gelukkig allemaal stukje bij beetje weer wat beter en het kan allemaal weer genezen.Dat is een mooi plus puntje.Zo genoeg over mij. Geniet nog lekker van deze laatste week.
    We willen jullie via deze weg alvast een goede jaarwisseling toe wensen en tot ziens in het nieuwe jaar. Groetjes Richard en Ingrid.

• 29 December 2011 - 08:28

Wim Hachmang:

Hallo John en Ilonka,
    Wat zien jullie ongelooflijk veel!!!! Het lijkt mij een hele bijzondere manier van Kerst vieren!!

Ik blijf jullie volgen en ik zie je snel weer bij de dagstart!!!:-))))) maar ik denk dat je daar nog niet mee bezig bent!!! :-))))
    Fijne jaarwisselng en voorzichtig met vuurwerk!!

Groet,

Wim.

• 29 December 2011 - 10:36

Harry:

Fijne dagen en een heel goed begin in het nieuwe jaar , zal wel heel anders zijn , vooral de temperatuur , groetjes Harry

• 29 December 2011 - 18:48

Jannie Stegehuis:

hallo vakantiegangers,

Blijft toch iedere keer weer leuk om de site van jullie weer even in te tikken,wat een mooie foto's en het aller leukste als jullie er met z'n beiden op staan,het geluk straalt van jullie af.Mooi om te zien dat jullie zo genieten.Ik wens jullie een hele goede jaarwisseling en geniet er nog maar even goed van.

Proost op goede terug reis, gr Jannie

• 30 December 2011 - 13:30

Hanno:

Mooi hoor..kookaburra's, kaketoes en nog veel meer kleurrijke vogels in de bomen...
    Wat een paradijs daar!

Alvast een hele fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!

• 30 December 2011 - 20:17

Rene En Joke:

hallo . john en ilonka, groetjes van ons, weer mooie foto s gezien van jullie, wat gaat de tijd snel he . wij wensen jullie alvast een gezond 2012 . jullie zijn daar eerder dan wij,

happy newjear en tot volgend jaar

• 31 December 2011 - 12:37

Marcel Volmer:

Hallo John en Ilonka,

Vanuit Ernem, een hele fijne jaarwisseling gewenst!!!
    Jullie zijn daar in Sydney al aan het aftellen, het laatse half uur van 2011 is aangebroken, bij ons duurt het nog iets meer dan 10 uur voordat het vuurwerk hier (officieel) de lucht ingaat. Ik hoop dat jullie een mooie plek hebben kunnen bemachtigen en een goed zicht hebben op The Opera House en The Harbour Bridge. Korte broek, blote pens en een biertje in de hand (voor John natuurlijk).
    Geniet van deze unieke ervaring en nog veel plezier met de laatste dagen van jullie fantastische reis!!!

HAPPY NEW YEAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Goede reis voor straks,

See Ya Later Alligator

• 31 December 2011 - 18:02

Carla Derksen:

Hoi luitjes wat hoorde ik zitten lekker in Australië. Prachtig! Schitterende foto's. Jullie ook een goed 2012 en geniet ze nog even.

grt van Rolf en Carla Derksen

• 01 Januari 2012 - 11:59

Iantha & Edwin:

Hee Folks,

Prachtig om te lezen en te zien waar jullie al geweest zijn. Gave trip.
    Wij wensen jullie veel geluk en gezondheid toe in 2012!! vanuit een nat en saai Nederland.
    Als jullie terug zijn kletsen we snel bij.

Groet,

Iantha en edwin